lørdag, 31 oktober
Randers, DK
°C

Generalforsamling 30/9 – ændringer i bestyrelsen

Randers KFUM Håndbold afholdte onsdag 30. september ordinær generalforsamling.
Bestyrelsen har ønsket at slanke antallet af medlemmer i bestyrelsen, så ikke for mange “spilder tid” på emner, de ikke har del i. Vi vil den kommende sæson arbejde fast besluttet på at få skabt et næste led – af en 15-20 personer i små underudvalg. Mere herom senere. Den nye bestyrelse mødes allerede 7. oktober for at komme videre med disse planer.
VALG:

Nyvalgt til bestyrelsen er Sofie Leth Halldorsson. Sofie er et kendt ansigt i klubben, som damespiller på førsteholdet Jyllandsserie og som træner for diverse ungdomshold – senest U15 Drenge.

Som bestyrelse er vi glade for at have fået Sofie ind i bestyrelsen og planen er især at Sofie skal bidrage med at få ført flere ideer, initiativer og arrangementer ud i livet. Sofie er valgt ind for 2 år til 2022.
Klubben fik også ny kasserer, da Daisy Nedergaard Pedersen
pga. nyt studie ikke genopstillede til bestyrelsen (men mon ikke vi får hende til at arrangerer en fest eller to…).
Karsten Danielsen rykker fra sin plads som menigt medlem over på posten som kasserer og er valgt til 2022.
Tillykke med valgene : – )

June Langkilde Hertz genopstillede ikke til valg, men fortsætter heldigvis med ansvaret for kiosken – i forhold af et af de beskrevne udvalg.

Nicolai Saltofte

udtrådte af bestyrelsen efter eget ønske, men bliver også en del af de nye udvalg.

Som formand vil jeg sige de 3 afgående bestyrelsesmedlemmer en stor tak for deres arbejde i bestyrelsen – jeg er glad for i alle fortsætter i klubben på den ene eller anden vis.

Den samlede bestyrelse består herefter af:
Stine Schytte, Formand
Danny Andersen, Næstformand